søndag den 18. september 2011

Min Amanda, åh min Amanda.........

Er blevet færdig med Amanda.
Vasket og tørret, men mangler knapper, da min garnpusher ikke havde nok af lige nøjagtig dem jeg ville have. (Hun har bestilt flere hjem!)

Opskrift:  Amanda fra mere feminin strik
Garn:        Drops Nepal. 65% uld - 35% alpaca
Pinde:       4 1/2
Vægt:       853g uden knapper

Dejlig varm trøje. Glæder mig til at få knapper i.


Er også færdig med Streger på skrå:

Opskrift:  Streger på skrå fra Karen Noe
Garn:        Country casuel fra Noe 80% uld - 20 % silke
                mercenseret bomuld også fra Noe
Pinde:       3 1/2
Vægt:        271 g

Skøn, skøn blød bluse. Tror den bliver et hit.



Og så lige lidt reklame!
Lidt af min søsters halskæder fra butikken:

6 kommentarer:

  1. Hvor har du været flittig. Det er bare skønne bluser. Jeg ønsker mig "Mere feminin strik" så jeg også kan få strikket Amanda.
    Karen Noes bluser er rigtig flot. Mange fine detaljer.

    kh. Lis

    SvarSlet
  2. Åh hvor din Amanda er dejlig!!

    SvarSlet
  3. Det er godt nok 2 skønne trøjer du har lavet.

    SvarSlet
  4. Hold da på, nogle smukke bluser!!

    SvarSlet
  5. Tusind, tusind tak for alle roserne.
    Det varmer så skønt, at få positive ord om sit strik. (....også om alt andet!)

    SvarSlet
  6. sikke nogle lækre trøjer du har lavet :-)

    SvarSlet