lørdag den 3. september 2011

lopper!

Her i min sommerferie har vi bestemt os for, at få ryddet vores loft. Føj for den da. Vi har boet her i ca 12 år, og der er godt nok meget, der er sat på loftet. "Hvis nu man engang kan bruge det til noget, eller lige mangler den der dims"

Så nu er det opsat et telt i forhaven: loppemarked.

Selvom der er loppemarkeder og familiedage mange steder her i weekenden, så regner (håber) jeg da med at få solgt noget (meget)

Vejret er jo det dejligste i dag, så jeg havde regnet med at sidde i den gamle gyngestol med mit strikketøj og passe "butikken". Men nej. Der er godt nok meget, der skal sorteres, smides ud eller i kassen til fx 5 kr!


Her er spisebord, sofaborde, computerdele, bøger, tøj,  plysdyr, legetøj og masser af småting og sager.
Prøver også i morgen. Det skulle jo blive fint vejr igen!

3 kommentarer:

  1. Kære Jette
    Held og Lykke med Loppemarkedet..
    Ja, man bliver overrasket over, hvor meget, der gemmer sig oppe på loftet..
    God Lørdag Aften / RikkeBo

    SvarSlet
  2. uha da alt I har fået samlet ...håber du er kommet a med en del inden regnen satte ind
    kram♥

    SvarSlet
  3. Havde lagt plastic over alle bordene. Var lige ude og checke mens det regnede. Der var tørt under på bordene, men jeg blev VÅD! meget våd :-))

    SvarSlet