lørdag den 30. juli 2011

Så kan jeg lidt igen!

Da jeg fik min telefon tilbage igen, virkede den perfekt igen. Der er dog et par men... den er tilbage til fabriksindstillingerne. Alle kontakter, alt i kalenderen og de fleste billeder er væk! øv.
Og så, på forunderligvis, kan kablet ikke overføre til og fra computeren????

Kan heldigvis dog overføre billeder via bluetooth. Det er dog lidt mere besværligt, da jeg kun kan overføre et billede af gangen!


Min trøje fra Drops er blevet færdig.

Mangler dog at få sat knapper i.

Opskrift: Drops nr 127-12
Garn:      Som i opskriften: Fabel og alpaca
Pinde:      3 1/2
Vægt:     Nåede ikke at veje trøjen,  for da jeg var inde hos min garnpusher, for at købe knapper, ville hun  gerne beholde min trøje til udstilling.

Har også prøvet noget nyt: solbærrom.
Men må vente til omkring jul med at smage!

1 kommentar:

  1. Kære Jette
    Din trøje er også blevet super flot.
    Har selv haft kig på mønstret og har lidt rester tilbage, så en stribet model måske...
    P.S. Husk pusheren har ferie!!
    God Fredag / RikkeBo

    SvarSlet