mandag den 4. juli 2011

Afhængighed????

Kan man blive afhængig af sin telefon? Det har jeg altid ment var noget pjat!.... men her til morgen, var min telefon altså fuldstændig død!
Kunne ikke åbnes, kunne ikke oplades, fuldstændig væk fra omverdenen!

Øv, altså. Og det er jo ikke kun pga selve telefonen. Nej, det er også alt det andet den indeholder: Kalender med diverse aftaler, kameraet og ikke af glemme, min lydbog!

Nu er telefonen pakket i en boblekuvert, og sendt til reperation. (heldigvis er der stadig en garanti, der gælder)

Har prøvet med mandens gamle telefon. Den kan ikke oplades!
Min egen gamle: Der virker mit SIM-kort, af en eller anden grund, ikke!
Sønnens gamle: Den kan godt bruges. Men mangler kablet til tilslutning til pcèren.


Så nu er det bare at væbne sig med tålmodighed og vente.

1 kommentar:

  1. Godaften Jette
    Håber du overlever uden alt for mange abstinenser...
    Så må fastnettet op og kører igen...:-)
    God Mandag Aften / RikkeBo

    SvarSlet