torsdag den 5. april 2012

Edith på pindene

Så har jeg alligevel gjort det jeg ikke må!!!!!!

Startet på mere end et projekt!

Første er Model Edith - købt på messen i Middelfart hos Garn Garagen

Farven er nærmest lys vissengrøn.
Strikkes på pinde 3 - absolut ikke mine ynglings, men synes modellen er en rigtig dejlig sommersag, så må jo lide lidt :-)

Den anden er lidt nemmere. Strikkes på pinde 5. (DET er mine yndlings)

Lille lækker trøje fra Sandnes Garn. Model 17

De tager nok sin tid at strikke, men de skal nok begge blive færdige (engang)

3 kommentarer:

  1. To fine projekter i lette, lyse farver. Model Edith har jeg også haft kig på, synes den er yndig og den bliver smuk i den farve du har valgt.
    Det tager lang tid at strikke på pinde 3, og så en hel tunika, men strikning må også gerne tage tid.

    SvarSlet
  2. Hej Jette
    Er vild med hende Edith....men holder vis lige en pause fra pind 3 :0)
    Model 17 ser også ganske lækker ud ....
    Håber du også bruger lidt tid på UFO'er
    Knus og go påske

    SvarSlet
  3. Det ser rigig lovende ud :-) Måske er det meget godt med et projekt der går lidt hurtigt og et længerevarende på pind nr. 3!

    SvarSlet