søndag den 1. januar 2012

Nytår

Håber I alle er kommet godt ind i det nye år.

Nytårsaftens dags eftermiddag (?) var vi en tur rundt hos familien, og ønske godt nytår. Havde en enkel lille flaske som  nytårsgave med: I juli måned blandede jeg solbær med sukker og mørk rom. Det kom der disse fem små flasker ud af.


Glædede mig lidt til selv at smage. Men - pu ha - blev godt nok lidt skuffet. Men nu er jeg ikke rigtig til mørk rom, og den smager lidt mere igennem end jeg regnede med!
Selve nytårsaften gik  stille og roligt. Var bare os selv herhjemme. Det var hyggeligt. Fik spillet lidt forskellige spil. Fandt også et kortspil bagerst i skabet. Det hedder: "Det 5`te element". Anede ikke vi havde det, men det er faktisk lidt sjovt.

I stedet for kransekage til klokken midnat, havde jeg bagt marcipanmuffins. Opskriften fandt jeg her hos Karina, og de kan varmt anbefales.



Og se så lige her, hvad jeg fandt i hækken, her den 1. januar:

ups- havde vist ikke fået indstillet kameraet rigtigt!!!!!

1 kommentar:

  1. Hej Jette
    rigtig godt nytår
    uhm ...solbær rom ...eller ...nej måske bare solbær -saft :O)....
    lækre muffins ....
    lyder som en hyggelig nytårsaften ...
    what ....er det mon erantis mit øje skuer ?
    knus♥

    SvarSlet